
NAC Breda en Sports Exposure bouwen samen verder aan de toekomst
05 juni 2025
NAC Breda en Sports Exposure bouwen samen verder aan de toekomst
NAC Breda en Sports Exposure hebben hun partnership voor meerdere jaren verlengd. In Breda werd de contractverlenging getekend met de specialist op het gebied van televisiereclame-uitingen bij sportwedstrijden.
Eric Matijsen, directeur Marketing & Sales: we werken al meerdere jaren samen en hebben afgelopen jaar door de promotie onze samenwerking kunnen uitbreiden. Ook in al die jaren Keuken Kampioen Divisie is Sports Exposure aan onze zijde geweest en daarom zijn wij ook trots om de verlenging van het partnership aan te kondigen waarmee Sports Exposure mee bouwt aan de toekomst van NAC.
Ruud Koedijk, Commercial Director Sports Exposure, vult aan; “Het wederzijdse vertrouwen wordt nu bekrachtigd met een hernieuwd partnership t/m 2029 waar wij zeer content mee zijn. Wij streven naar langdurige samenwerkingen met voetbalclubs uit de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie. Daarin is NAC Breda een mooi voorbeeld hoe wij reeds jarenlang prettig met elkaar samenwerken. Onze ambitie om structureel verder te bouwen aan een kwalitatief (TV)aanbod voor onze adverteerders krijgt hiermee een mooie impuls.
Over Sports Exposure
Sports Exposure is aanbieder van reclame-uitingen bij sportwedstrijden op televisie, waaronder voetbal en schaatsen. Het productaanbod van Sports Exposure geeft (inter)nationale merken de mogelijkheid om, ter ondersteuning van een sponsorship of als onderdeel van een mediacampagne, haar doelgroep op televisie te bereiken via (digitale) reclameboarding langs de sportvelden.
In het verlengde hiervan biedt Sports Exposure een breed pallet aan diensten in de vorm van de creatie/productie-, plaatsing- en beheer van (digitale) reclame-uitingen voor bonden, clubs, stadions, evenementen en merken. Het sportmediabedrijf is actief voor rechtenhouders in de sport zoals de KNVB, de meeste Eredivisie- en Keuken Kampioen Divisie clubs, NOC*NSF/TeamNL en diverse sportbonden. Sports Exposure, opgericht in 2003, is een zusterbedrijf van sportmarketingbureau House of Sports uit Ouderkerk aan de Amstel.