NAC en Sports Exposure verlengen samenwerking met vier jaar
NAC en Sports Exposure hebben de samenwerking wederom verlengd voor de duur van vier jaar. Het sportmediabedrijf dat gespecialiseerd is in Tv-reclameboarding bij sportwedstrijden, werken al jarenlang samen. Ook de aankomende jaren zal de boarding te zien zijn in het Rat Verlegh Stadion.

Eric Matijsen, commercieel manager NAC Breda
“Sports Exposure is de afgelopen jaren een betrouwbaar en prettig partner geweest aangaande onze LED-boarding in het stadion. De korte lijntjes en het snelle handelen worden als zeer prettig ervaren. Zij weten wat gevraagd wordt vanuit een club als NAC. Deze prettige samenwerking, het wederzijde vertrouwen en de geleverde kwaliteit maken dat we de samenwerking verlengen met vier jaar.”
Over Sports Exposure
Sports Exposure is bijna niet meer weg te denken bij veel voetbalclubs in Nederland. Het bedrijf richt zich onder andere op TV- en LED-boarding en verzorgt in het Rat Verlegh Stadion, samen met combipartner Faber Audiovisuals, de implementatie van de digitale LED-boarding en video-content.
Ruud Koedijk, hoofd commerciële zaken Sports Exposure:
“Wij streven naar langdurige samenwerkingen met clubs uit de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie. Daarom zijn wij verheugd met de verlenging van ons partnership met NAC op twee fronten. Enerzijds bieden wij NAC onze diensten aan op het gebied van de levering van LED-boarding en video-content. Anderzijds kunnen wij de TV-reclameborden van NAC onderdeel laten zijn van onze bereikpropositie voor het adverteren bij voetbalwedstrijden door landelijke merken.”