Droomdoelen van Mohamed Boussoufi
Je komt naar de NAC Businessclub voor zo’n roemrucht Avondje NAC. Maar je hebt ook een business, waar je de rest van de week je schouders onder zet. Welke doelen heb je voor het komende jaren? Deze keer: Mohamed Boussoufi van Trinamics.

Al 20 jaar is Trinamics actief in het verbinden van technisch talent in de high tech, renewables industry, automotive industry en industriële sectoren. Snel mensen plaatsen en doorgaan naar de volgende, daar zijn ze bij Trinamics niet van. En dat werkt, want Trinamics heeft een sterke reputatie en veel langdurige samenwerkingen.
2025: Landelijke dekking
‘We zijn in Nederland, maar ook internationaal, flink gegroeid. Met ons indrukwekkende portfolio staan we inmiddels in de top 50 van sterkst groeiende detache- ringsbureaus. Dat is bijzonder omdat er meer dan 20.000 uit- zendbureaus in Nederland zijn. Daarnaast streven we ernaar om het percentage gedetacheerde vrouwen in de sector te verhogen. Dit is nu ongeveer een kwart. De techniek is niet alleen interes- sant voor mannen, maar biedt ook genoeg kansen voor vrouwen.’
2030: Meer bekendheid
‘Ons streven is om over vijf jaar de meest betrokken technische detacheringsspecialist te zijn. Om onze merkpropositie te versterken zijn we ook hoofdsponsor geworden van de NAC Vrouwen. Met dezelfde ambitie en gedrevenheid als de NAC Vrouwen willen we door blijven groeien en werken we naar een top 30 positie van sterkst groeiende detacheringbureaus. Daarnaast zorgt deze samenwerking ervoor dat we vrouwelijke rolmodellen ondersteunen en dat zichtbaar maken, zowel in de sport als in de technische sector.’
2035: Menselijkheid en diversiteit
‘Het blijft belangrijk dat we als Trinamics een betrokken partner blijven voor zowel onze klanten als de technische professionals met wie we werken. Met alle technologische ontwikkelingen die eraan komen, is de menselijke factor de grootste uitdaging in de toekomst. Ook diversiteit is een belangrijke waarde voor ons en we geloven dat een evenwichtig team van mannen en vrouwen de kracht van een organisatie alleen maar versterkt.’
Lees verder in NAC Zaken magazine.
auteur: Alexander Eleveld