Keuken- en badkamerdromen die uitkomen

Grando bestaat dit jaar 60 jaar. Onder leiding van Jean-Paul Hagen, directeur van Grando Retail B.V., groeide het bedrijf uit tot een vertrouwde naam in Nederland en België, met 36 vestigingen in Nederland en 12 in België. Wat Grando écht bijzonder maakt? De lokale ondernemers. Die doen in elk filiaal net dat beetje extra om klanten volledig te ontzorgen bij de aanschaf van hun nieuwe keuken en badkamer.

11 maart 2025

‘Bij Grando zetten we de klant centraal door het hele traject uit handen te nemen. Van de eerste schets tot de laatste schroef, wij regelen alles – als de klant dat wil.’ vertelt Jean-Paul. Een nieuwe keuken of badkamer is vaak een complex project, waarbij soms muren verplaatst moeten worden, leidingen aangelegd en vloeren vervangen. ‘Onze klanten hoeven zich hier geen zorgen over te maken. Wij zorgen voor de plan- ning, coördineren het werk en laten de diensten naadloos in elkaar overgaan.’ Het resultaat? Een soepele installatie waar klanten écht blij van worden.

Lokaal & landelijk

In elke Grando-vestiging staat een lokale onder- nemer die precies weet wat er speelt in de regio en klanten persoonlijk helpt. In plaats van sim- pelweg te verkopen, adviseert de ondernemer oprecht en staat hij dichtbij, legt Jean-Paul uit. ‘Tegelijkertijd profiteer je bij Grando van gezamenlijke inkoop, waardoor je de beste prijs-kwa- liteitverhouding krijgt.’

Bijdragen aan dagelijks geluk

Volgens Jean-Paul geeft een fijne keuken en bad- kamer elke dag een beetje geluk. ‘Van uitgebreid koken voor je gezin tot een snelle douche, ga maar eens na hoe vaak je in deze ruimtes bent en hoeveel je ervan geniet als ze helemaal bij je passen. Dat ik met Grando kan bijdragen aan dagelijks geluk vind ik geweldig.’ Grando’s keu- kens en badkamers zijn afgestemd op de laatste trends. Jean-Paul: ‘Of je nu kiest voor modern, landelijk of klassiek, er is altijd iets wat bij je past. Vinden klanten kiezen lastig, dan helpen we hen natuurlijk graag. Een keuken of badkamer is een kostbare aankoop die je niet vaak doet. Daar gaan we niet lichtzinnig mee om.’

Lees verder in NAC Zaken magazine.

auteur: Lisanne de Munck fotografie: René Schotanus

Dit is een advertorial. Jouw organisatie ook op nac-zaken.nl, in NAC Zaken magazine of allebei? Neem contact op met Frank Stroot op frank@trichis.nl.

Meer nieuws
whatsappimage2025-09-11at12.43.58.jpeg
De Twaalfde Man nieuwe sponsor NAC Breda!

De Twaalfde Man Presentatie & Communicatie uit Middelburg stapt in als nieuwe sponsor van de Parel van het Zuiden.

12 september 2025
De Twaalfde Man nieuwe sponsor NAC Breda!
dsc07050.jpg
Schipper Accountants trotse hoofdsponsor NAC Jeugdopleiding

Schipper Accountants is ook aankomend seizoen weer trotse hoofdsponsor van de NAC Jeugdopleiding. De prettige samenwerking van de afgelopen seizoenen wordt

10 september 2025
Schipper Accountants trotse hoofdsponsor NAC Jeugdopleiding
1757081178273.jpeg
KASPAROV FINANCE & BI NIEUWE HOOFDSPONSOR NAC VROUWEN

Komend seizoen is Kasparov Finance & BI hoofdsponsor van NAC Vrouwen. Het team treedt toe tot de Eurojackpot Vrouwen Eredivisie en speelt zondag 7 septembe

09 september 2025
KASPAROV FINANCE & BI NIEUWE HOOFDSPONSOR NAC VROUWEN