Magazine 21

'Businessseats met supportershart' - Jonge bedrijven die pionieren | Herwonnen trots | Durf te communiceren | Investeren in de toekomst

Na de zomer is NAC weer voortvarend begonnen. Het team heeft voor dit seizoen één ambitie: promoveren. De komst van vele jonge talenten heeft gezorgd voor een frisse start met intense en energieke wedstrijden. En ook de businessclub gaat met positieve energie verder na de zomerstop.

Frisse start

In dit nummer schetst directeur Luuk Eisinga een positief toekomstbeeld voor NAC aan de hand van een drietrapsraket van financiële en bestuurlijke stabiliteit, promotie en het worden van een stabiele Eredivisieclub. Marco Hofma van Schipper Accountants − de hoofdsponsor van de jeugdopleiding − legt uit waarom investeren in de toekomst belangrijk is. Scheidend commericeel manager Eric Mattijsen blikt niet vooruit, maar juist terug op de afgelopen zes jaren waarin hij onder andere de skyboxen weer wist te vullen en nieuwe concepten als de Young Businessclub heeft opgezet.

Verder laten we een mooi voorbeeld zien van Businessclub leden die de handen ineen slaan: Hotel Nassau en high-end training Enforce hebben een prachtige samenwerking opgezet. Veel leesplezier en een goede nazomer gewenst!

Magazine bekijken